Safe Buy

Paczki dostarczają najlepsi:

Palety dostarcza:

Przesyłki międzynarodowe dostarcza:

Paczki paczkomatowe dostarcza:

Jak mogę zareklamować zakupiony towar?

Uszkodzony towar należy odesłać na adres: MARINE ONLINE STORE ul. Michałowskiego 18, 64-920 Piła wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wady jaka występuje w produkcie.

W paczce nie było dowodu zakupu. Jak mogę go otrzymać?

Paragon lub Fakturę VAT zawsze wysyłamy razem z towarem (wewnątrz paczki) i jest zszyty w regulaminie sklepu na przedostatniej stronie. Na życzenie możemy wysłać duplikat faktury czy paragonu za dodatkową opłatą (10zł). Czas oczekiwania na duplikat faktury czy paragony to ok. miesiąca.

Zakupiłem za mały kombinezon wypornościowy, czy mogę wymienić?

Tak, wyślij e-mail (bok@wyposazeniejachtow.pl) z informacją na jaki rozmiar chciałbyś wymienić. W odpowiedzi otrzymasz dalsze instrukcje. Proszę pamiętać iż koszty przesyłek pokrywa kupujący.

Chciałbym zrobić zamówienie i odebrać osobiście. Czy jest taka możliwość?

Tak, w wyjątkowych sytuacjach. Niestety przy tej formie realizacji zamówienia nie realizujemy płatności przy odbiorze.

Reprezentuję jednostkę budżetową i chciałbym dokonać zakupu z odroczonym terminem płatności. Czy jest taka możliwość?

Tak. Wszystkie jednostki budżetowe (m.in. MON, Policja, Straż Pożarna) oraz jednostki samorządowe (m.in. Starostwo, Urzędy Miasta) mogą otrzymać Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności (max. 14 dni). Zamówienie należy dokonać na stronie internetowej i wybrać formę płatności PRZELEW oraz wprowadzić dane do faktury. W przypadku kiedy na Fakturze VAT ma być wyszczególniony PŁATNIK i ODBIORCA prosimy o wprowadzenie danych w panelu klienta lub przesłanie danych na adres e-mail.