Safe Buy

Paczki dostarczają kurierzy:

Jak mogę zareklamować zakupiony towar?

Uszkodzony towar należy odesłać na adres: MARINE ONLINE STORE ul. Michałowskiego 18, 64-920 Piła wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wady jaka występuje w produkcie.

W paczce nie było dowodu zakupu. Jak mogę go otrzymać?

Paragon lub Fakturę VAT zawsze wysyłamy razem z towarem (wewnątrz paczki) i jest zszyty w regulaminie sklepu na przedostatniej stronie. Na życzenie możemy wysłać duplikat faktury czy paragonu za dodatkową opłatą (10zł). Czas oczekiwania na duplikat faktury czy paragonu to ok. miesiąca.

Zakupiłem za mały kombinezon wypornościowy, czy mogę wymienić?

Tak, wyślij e-mail (bok@wyposazeniejachtow.pl) z informacją na jaki rozmiar chciałbyś wymienić. W odpowiedzi otrzymasz dalsze instrukcje. Proszę pamiętać iż koszty przesyłek pokrywa kupujący.

Chciałbym zrobić zamówienie i odebrać osobiście. Czy jest taka możliwość?

Tak, w wyjątkowych sytuacjach. Niestety przy tej formie realizacji zamówienia nie realizujemy płatności przy odbiorze.

Reprezentuję jednostkę budżetową i chciałbym dokonać zakupu z odroczonym terminem płatności. Czy jest taka możliwość?

Tak. Wszystkie jednostki budżetowe (m.in. MON, Policja, Straż Pożarna) oraz jednostki samorządowe (m.in. Starostwo, Urzędy Miasta) mogą otrzymać Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności (max. 14 dni). Zamówienie należy dokonać na stronie internetowej i wybrać formę płatności PRZELEW oraz wprowadzić dane do faktury. W przypadku kiedy na Fakturze VAT ma być wyszczególniony PŁATNIK i ODBIORCA prosimy o wprowadzenie danych w panelu klienta lub przesłanie danych na adres e-mail.

Paczka przyszła uszkodzona. Co mam zrobić?

Proszę poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Następnie wyślij nam oryginał (możesz wysłać dodatkowo na adres e-mail to przyspieszy rozpatrzenie). A my po otrzymaniu protokołu wyślemy nowe artykuły które zostały uszkodzone. PAMIĘTAJ!! Na protokole musi być dokładny opis uszkodzeń i jakie artykuły zostały uszkodzone (z nazwy).

Gdzie mogę oddać zużyty akumulator?

Proszę zużyty akumulator odesłać na nasz adres: MARINE ONLINE STORE, ul. Michałowskiego 18, 64-920 Piła. UWAGA! Przyjmujemy akumulatory tylko od osób które zakupiły od nas akumulator żelowy i zgłosiły fakt wysłania zużytego akumulatora na e-mail: bok@wyposazeniejachtow.pl .

W maju 2018 roku wprowadzone zostały nowe przepisy o ochronie danych osobowych RODO ( w Unii Europejskiej znane pod skrótem GDPR). Jak mogę m.in. usunąć swe dane, poprawić lub zostać 'zapomnianym'?

Proszę zalogować się na swój profil wybrać z menu 'GDPR - My rights' i wybrać interesującą Pana opcję.