Safe Buy

Paczki dostarczają kurierzy:

Jak mogę zareklamować zakupiony towar?

Uszkodzony towar należy odesłać na adres: MARINE ONLINE STORE ul. Michałowskiego 18, 64-920 Piła wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wady jaka występuje w produkcie.

W paczce nie było dowodu zakupu. Jak mogę go otrzymać?

Paragon lub Fakturę VAT zawsze wysyłamy razem z towarem (wewnątrz paczki) i jest zszyty w regulaminie sklepu na przedostatniej stronie. Na życzenie możemy wysłać duplikat faktury czy paragonu za dodatkową opłatą (10zł). Czas oczekiwania na duplikat faktury czy paragonu to ok. miesiąca.

Od 1 września 2018r. dowód zakupu (Fakturę VAT) wysyłamy tylko w formie elektronicznej (PDF) na adres e-mail. Nadawcą e-maila jest faktury@ifirma.pl

Zakupiłem za mały kombinezon wypornościowy, czy mogę wymienić?

Tak, wyślij e-mail (bok@wyposazeniejachtow.pl) z informacją na jaki rozmiar chciałbyś wymienić. W odpowiedzi otrzymasz dalsze instrukcje. Proszę pamiętać iż koszty przesyłek pokrywa kupujący.

Chciałbym zrobić zamówienie i odebrać osobiście. Czy jest taka możliwość?

Tak. Niestety przy tej formie realizacji zamówienia nie realizujemy płatności przy odbiorze.

Reprezentuję jednostkę budżetową i chciałbym dokonać zakupu z odroczonym terminem płatności. Czy jest taka możliwość?

Tak. Wszystkie jednostki budżetowe (m.in. MON, Policja, Straż Pożarna) oraz jednostki samorządowe (m.in. Starostwo, Urzędy Miasta) mogą otrzymać Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności (max. 14 dni). Zamówienie należy dokonać na stronie internetowej i wybrać formę płatności PRZELEW oraz wprowadzić dane do faktury. W przypadku kiedy na Fakturze VAT ma być wyszczególniony PŁATNIK i ODBIORCA prosimy o wprowadzenie danych w panelu klienta lub przesłanie danych na adres e-mail.

Paczka przyszła uszkodzona. Co mam zrobić?

Proszę poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Następnie wyślij nam oryginał (możesz wysłać dodatkowo na adres e-mail to przyspieszy rozpatrzenie). A my po otrzymaniu protokołu wyślemy nowe artykuły które zostały uszkodzone. PAMIĘTAJ!! Na protokole musi być dokładny opis uszkodzeń i jakie artykuły zostały uszkodzone (z nazwy).

Gdzie mogę oddać zużyty akumulator?

Proszę zużyty akumulator odesłać na nasz adres: MARINE ONLINE STORE, ul. Michałowskiego 18, 64-920 Piła. UWAGA! Przyjmujemy akumulatory tylko od osób które zakupiły od nas akumulator żelowy i zgłosiły fakt wysłania zużytego akumulatora na e-mail: bok@wyposazeniejachtow.pl .

W maju 2018 roku wprowadzone zostały nowe przepisy o ochronie danych osobowych RODO ( w Unii Europejskiej znane pod skrótem GDPR). Jak mogę m.in. usunąć swe dane, poprawić lub zostać 'zapomnianym'?

Proszę zalogować się na swój profil wybrać z menu 'GDPR - My rights' i wybrać interesującą Pana opcję.